Haags voetbal

Haaglanden Voetbal Het laatste voetbalnieuws uit de regio

• Futsal vrouwen: zvv Den Haag legt voor rust basis voor zege op DWOW
    by Ton Beije on 29 april 2024 at 09:30

Vanaf de volgepakte en sfeervolle tribunes – behangen met twee immense zvv Den Haag-vlaggen en één vlag van Girl Power Radio – klonk afgelopen vrijdagavond veel gejuich en applaus toen de geelgroene selectie van zvv Den Haag Vrouwen vol trots de sporthal opkwam. Tekst: Ulis van Maanen      |   Foto: SportSnap.nl Ook voor tegenstander DWOW uit... The post Futsal vrouwen: zvv Den Haag legt voor rust basis voor zege op DWOW appeared first on Haaglanden Voetbal.

• Drie kandidaten om Just Spee op te volgen als bondsvoorzitter
    by Ton Beije on 29 april 2024 at 08:30

Op 27 mei wordt de nieuwe bondsvoorzitter van de KNVB door de leden benoemd. De deadline om als kandidaat voorgedragen te worden is afgelopen nacht verstreken en daarmee staat vast dat er drie personen kandidaat gesteld zijn voor deze functie. 1. Jeanet van der Laan Oud-speelster Nederlands Elftal; nu trots lid van FC Lisse. Als... The post Drie kandidaten om Just Spee op te volgen als bondsvoorzitter appeared first on Haaglanden Voetbal.

• Ter Leede en keeperstrainer Mo El Amraoui uit elkaar
    by Ton Beije on 29 april 2024 at 07:30

vv Ter Leede en keeperstrainer Mo El Amraoui nemen in goed onderling overleg na twee jaar afscheid van elkaar vanwege een andere kijk op de invulling van de trainingsdagen. Ter Leede zal de komende periode op zoek gaan naar een geschikte opvolger en dankt El Amraoui voor zijn inzet bij de club. Mo El Amraoui:... The post Ter Leede en keeperstrainer Mo El Amraoui uit elkaar appeared first on Haaglanden Voetbal.

• VOETBAL VANDAAG
    by Ton Beije on 29 april 2024 at 06:30

Haaglanden Voetbal verzorgt het dagelijks voetbaloverzicht. Zowel competitie-, beker als oefenvoetbal, in de regio, maar ook landelijk, veld- en zaalvoetbal en internationaal voetbal. Maar ook andere voetbal gerelateerde onderwerpen. PROGRAMMA MAANDAG 29 APRIL VELDVOETBAL BETAALD VOETBAL Keuken Kampioen Divisie Aanvang 20.00 uur Jong FC Utrecht – ADO Den Haag FC Emmen – Helmond Sport AMATEURVOETBAL... The post VOETBAL VANDAAG appeared first on Haaglanden Voetbal.

• RKDEO verwelkomt drie nieuwe spelers en heeft selectie rond
    by Ton Beije on 28 april 2024 at 21:00

Op de achtergrond is de TC van RKDEO druk bezig geweest met de samenstelling van de selectie voor het nieuwe seizoen. Er zijn behoorlijk wat gesprekken gevoerd met de huidige groep en ook met een aantal spelers van buitenaf die interesse hadden in een overstap. Nadat al eerder bekend gemaakt kon worden dat Guus Steerneman... The post RKDEO verwelkomt drie nieuwe spelers en heeft selectie rond appeared first on Haaglanden Voetbal.