Corona Protocol sv Zuid West DH

Corona Protocol sv Zuid-West DH

Beste sportvrienden,

Het coronavirus heerst in alle lagen van de samenleving. Als sporters raakt het ons ook en wij doen er alles aan om daar waar het kan het risico op verspreiding van het virus tegen te gaan. Wij drukken onze leden en bezoekers op het hart om verantwoord om te gaan met de adviezen van het RIVM. Dat houdt in dat je meewerkt aan dit protocol. Dat je onze vrijwilligers respecteert en inziet dat wij geen beperkingen opleggen, maar dat dit door de RIVM is geadviseerd. Samen kunnen we de verspreiding tegengaan zodat wij weer als vanouds open kunnen.

• • Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen
  • • Hoest en nies in je ellebogen
  • • Was vaak je handen• Houd, waar nodig, 1,5 meter afstand
  • • Vermijd drukke plekken

Kantine

De kantine is geopend, sluitingstijd 20.00 uur. Voor alle personen vanaf 18 jaar is bij toegang tot de kantine of de toiletten een coronatoegangsbewijs nodig. Een vaste zitplaats is verplicht.

Kleedkamers/douches

Voor de jongste jeugd O7 tot en met O12 zal er geen kleedkamer beschikbaar zijn. Wij verwachten van de ouders dat zij hun kinderen thuis omkleden. Voor jeugd vanaf O13 en de senioren is gebruik van kleedkamers en douches toegestaan. Wanneer sporters vanaf 18 jaar naar de kleedkamer of de toiletten gaan, is een coronatoegangsbewijs nodig.Trainingen en wedstrijdenAlle teams van jeugd en senioren mogen buiten zoals altijd trainen en wedstrijden spelen.

Toegang publiek op het terrein

Zowel tijdens trainingen en wedstrijden is publiek helaas niet welkom. Uitzondering: mensen die functioneel aanwezig moeten zijn zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders, onderhoudprofessionals, vrijwilligers en noodzakelijke rijouders. Hierbij geldt: respecteer de besluiten en de aanwijzingen van de vrijwilligers.

Uitzondering van tonen coronatoegangsbewijs

Mensen die functioneel aanwezig moeten zijn en vrijwilligers hoeven geen coronatoegangsbewijs te laten zien. Denk hierbij aanscheidsrechters, trainers, coaches, leiders, onderhoud professionals en alle vrijwilligers. Dit geldt niet voor ouders die meerijden naar uitwedstrijden, zij moeten binnen ons terrein wel een coronatoegangsbewijs tonen.

Wij verzoeken jullie het coronaprotocol te respecteren, samen kunnen we de verspreiding tegengaan.

Bestuur sv Zuid-West DH