JO15

Voorbeeld van afbeelding

Verslag 25-09-2021

Sv Zuid West JO15-1 herstelt zich en wint van HBS JO15-3

Vandaag stond HBS JO15-1 op het programma. Na de oorwassing van afgelopen week waren vandaag de jongens van Sv Zuid West gebrand om te winnen.

Achterin begon Mohammed i.p.v. Ismail die zich had ziek gemeld. En net zoals tegen WIK speelde hij vandaag een zeer goede wedstrijd. Samen met Abdelhalek, Ahmed en Ali vormden zij de verdediging. Het middenveld bestond uit Abdelmomin, Anwar en onze aanvoerder Zizou. In de aanval begonnen Achraf en Emirhan als buitenspelers en Efe als diepe spits.

De eerste kans van de wedstrijd was voor Efe die goed druk zette en de bal veroverde maar naast schoot. De druk werd opgevoerd en HBS wist zich hier geen raad mee. Het eerste doelpunt van de wedstrijd kwam op naam van Abdelmomin. Weer werd er druk gezet en de bal werd veroverd op het middenveld. Na een mislukte steekpass kwam de bal voor de voeten van Abdelmomin die niet aarzelde en de bal goed inschoot.

Het tweede doelpunt liet niet lang op zich wachten. Via een goede aanval aan de rechterkant via Achraf was het Abdelmomin die de bal voorgaf. Het was Efe die goed voor zijn man kwam en de bal hard inkopte.

Sv Zuid West controleerde de wedstrijd en speelde zijn beste eerste helft tot nu toe. De 0-3 kwam op naam van Oussama. HBS kwam achterin niet aan voetballen toe waardoor de bal vaak lang werd gespeeld. De keeper schoot de bal niet goed uit en die belandde voor de voeten van Oussama die meteen op doel schoot. De keeper was kansloos. De 0-4 kwam van de voeten van Anwar die vandaag op de nummer 10 positie speelde. Met een mooie actie belandde hij in het zestienmeter gebied en schoot hard in. In eerste instantie bracht de keeper redding maar bij het tweede schot was de keeper weer kansloos.

HBS kreeg een penalty nadat Abdelhalek de aanvaller duwde. De spits van HBS schoot de bal in de kruising en bracht de stand op 1-4. Dit was meteen de ruststand.

In de tweede helft ging sv Zuid West door met goed voetbal en druk zetten op de achterhoede van HBS. Dit resulteerde in de 1-5 via Efe. Tot slot bracht Anwar de score op 1-6. Via een mooie aanval aan de rechterkant ging hij de één-twee aan met Adam en schoot binnen.

Daarna waren er welgeteld zeven kansen voor SV Zuid West maar die werden niet benut. Ondanks de hoge score is er nog ruimte voor verbetering. De concentratie moet erbij worden gehouden tot het laatste fluitsignaal.

De goede lijn moet worden voortgezet naar volgende week. Dan wacht Laakwartier JO15-1.

⚽️ 0-1 Efe
⚽️ 0-2 Abdelmomin
⚽️ 0-3 Oussama
⚽️ 0-4 Anwar
⚽️ 1-4 HBS
⚽️ 1-5 Efe
⚽️ 1-6 Anwar

Uitslag 18-09-2021 SV Zuidwest 0.15 1 – SV Die Haghe 0.15 2 1-6

Programma 25-09-2021: HBS 0.15 3 – SV Zuidwest 0.15 1 Sportpark Craeyenhout

SV ZUIDWEST o.15 VERSLAAT VELO 11-09-2021

Verslag: Hassan

De O15 van Sv Zuid-West begon chaotisch aan de wedstijd. Dit had mede te maken met de wijzingen net voor de aftrap. Door omstandigheden kon Igor niet beginnen aan de wedstrijd waardoor er op enkele posities geschoven werd.

Toch was de eerste kans voor Sv Zuid West. Het was Efe die aangespeeld werd in het zestienmeter gebied van de tegenstander. Hij omspeelde de tegenstander maar schoot tegen de keeper aan. De 1-0 liet echter  niet lang op zich wachten. Na een mooie opbouw van achteruit belandde de bal bij de rechtsbuiten Achraf Hij was een stuk sneller dan zijn directe tegenstander en haalde de achterlijn. De bal werd breed gelegd op Efe die niet aarzelde. Hij schoot de bal laag in de hoek waardoor de keeper van Velo kansloos was.

Het middenveld onder leiding van Zizou speelde een prima wedstrijd maar de eindpass was niet zuiver en voor het doel werden de verkeerde keuzes gemaakt. Hierdoor bleef het bij 0-1 in de eerste helft.

Na de rust kwamen Adam en Igor binnen de lijnen en speelden meteen een belangrijke rol. Adam nam een prachtige vrije trap  maar die werd niet beloond met een doelpunt. De bal werd net door de keeper van Velo uit het doel gehaald.

Na een aantal grote kansen voor Efe, Saifeddine en Achraf was het uiteindelijk Emirhan die de 2-0 maakte. Emirhan werd de diepte in gestuurd waar de ruimte achter de verdediging  groter werd nadat Velo voor de aanval koos. Emirhan kwam éen op éen met de keeper en faalde niet.

Na de 2-0 kreeg Velo een aantal mooie kansen om de achterstand terug te brengen tot één doelpunt. Het was de keeper van Zuid West Emirhan Ipek die vandaag goed stond de keepen. In de laatste minuten van de wedstrijd kreeg Velo een ander grote kans nadat de spits goed wegliep van de laatste man van Zuid-West. Het was het Igor die met een mooie sliding de bal blokkeerde waarna de kans om zeep werd geholpen. In de laatste minuut van de wedstijd kreeg Zuid-West nog een corner. Deze werd genomen door Adam. De keeper van Velo kwam onder de bal door waardoor de goed oplettende Abdelkhalek het voor het intikken had. Hij bracht de eindstand op 0-3.

Al met al een goede wedstrijd maar met de nodige verbeterpunten. Aanstaande dinsdag is daar de eerste mogelijkheid voor. Op naar volgende week zaterdag tegen Die Haghe JO15-2

Bovenkant formulier