JO09

Programma 27-11-2021

DUNO JO9 2 – SV Zuid West JO9 1

Algemeen bericht aan ouders van onderbouw (JO 7 – JO 11):

Beste ouders/verzorgers,

📍sv Zuid-West DH heet u van harte welkom bij onze voetbalclub. Voor onze leden van vorig jaar verandert er niet veel behalve dat ze nu bij een hogere leeftijdscategorie gaan spelen. De JO 11 speelt nu op een half veld met 8 spelers. Onze nieuwe leden hebben vorig jaar ivm Coronamaatregelen vrijblijvend kennis kunnen maken met onze club. Vanaf nu moet iedereen ingeschreven zijn. Is uw kind dat nog niet, doe het dan nu via onderstaande link: https://www.knvb.nl/ontdek-voetbal/inschrijven/BBGV712

📍Wij zien dat de trainingen goed worden bezocht door uw kind(eren). Afgelopen zaterdag hebben we echter te veel afzeggingen (op het laatste moment) gehad. Beste ouder, het kost ons veel energie en tijd om alles op te zetten voor het plezier van uw kinderen. Daarbij kunnen we van de bond boetes krijgen als er niet genoeg spelers komen (opdagen). Communiceer alstublieft tijdig met uw trainer via uw Appgroep. Vrijdagavond of zaterdagochtend afzeggen (behalve bij plotselinge ziekte) is not done. Wegblijven zonder reden mag niet en wordt niet getolereerd. Dit, omdat je de club en de trainer in de steek laat. Maar bovenal de andere kinderen die  op u en uw kind rekenen hun plezier ontneemt.

📍We houden een absentielijst bij. Omdat we te veel leden hebben, krijgen de kinderen die wel aanwezig zijn of bij afwezigheid melding doen, voorrang.

📍Spelers met een Ooievaarspas moeten hun pas laten scannen (bij Farid Zoulali). Als het je eerste sport is, dan hoef je niets te betalen. Is voetbal je 2e sport, dan krijg je 50% korting. U kunt de contributie betalen via de bank of contant. Er is ook een mogelijkheid om te betalen in termijnen. Hiervoor kunt u terecht bij onze penningmeester Ali Zoulali.

📍De contributie moet vóór 15 september betaald worden of er moet een regeling worden getroffen. Wordt er niet betaald, dan kan uw kind helaas niet meer deelnemen aan de activiteiten van sv Zuid-West DH. Dit heeft onder meer te maken met verzekeringen en het volledig inschrijven van uw kind door ons bij de KNVB.

📍Er worden foto’s en korte video’s gemaakt voor in uw Appgroep en voor de sociale media. Als u daar bezwaar tegen hebt laat het in uw Appgroep weten dan wordt er rekening gehouden met uw kind.

📍Uw kind krijgt dit jaar een tenue in bruikleen. Tijdens de wedstrijden zullen zij gekleed worden door onze sponsor. Wij moeten goed omgaan met onze kleding. Houd uw Appgroep in de gaten hoe uw trainer invulling gaat geven aan het verschaffen van het tenue.

📍Beste ouder, wij zijn heel blij met u. Onze ouders zijn altijd positief als ze onze teams supporten. U bent ook vaak aanwezig. Wij vragen u dan ook  de trainer te helpen; soms met fluiten, vlaggen, limonade halen in de pauze, onze spullen en eigendommen  bewaken, andere kinderen van wie de  ouders niet kunnen mee  laten rijden naar uitwedstrijden etcetera.

📍De ouders die niet komen of die wie wij nooit zien of hebben gezien worden binnenkort uitgenodigd voor een gesprek voor duidelijke afspraken. Uw kind bij de voetbalclub afzetten en weggaan kan niet (meer) en accepteren wij niet.

Als u vragen hebt over het voetbalbeleid kunt u terecht bij onze hoofdtrainer Jilali Laari, leden en bestuurszaken bij Farid Zoulali, betalingen bij Ali Zoulali en overige teamzaken bij uw trainer. Wilt u praten met een vertrouwenspersoon, meld dit dan bij uw trainer.

Wij wensen uw kind(eren) en u een heel goed en sportief seizoen toe.

De Technische Commissie sv Zuid-West DH