Sponsor worden?

Sponsor worden:

Waarom SV ZUID-WEST sponsoren?

Voetbalvereniging SV ZUID-WEST kan niet zonder zijn leden en de hulp van de sponsoren. SV ZUID-WEST is een actieve groeiende club die activiteiten organiseert voor de leden en de buurt. Als maatschappelijk betrokken voetbalorganisatie staan wij met beide voeten in de maatschappij. Aangrenzend aan het SV ZUID-WEST complex liggen het Zuid-West college, Yunus Emre en Petrus Donders basisschool. Tram 9 rijdt langs ons complex en halte Beresteinlaan ligt bij SV ZUID-WEST. Op ons complex staat ook het thuishonk van Westlandse Rugby Club Haaglanden met de nodige rugby teams en supporters. Rondom het SV ZUID-WEST complex is heel veel beweging waardoor uw reclame zichtbaar wordt voor in potentie heel veel mensen. SV ZUID-WEST is ook in tegenstelling tot veel Haagse voetbalclubs nog steeds groeiende. SV ZUID-WEST heeft een actieve groep vrijwilligers die de belangen van u en SV ZUID-WEST behartigen. Ons zaalvoetbalteam komt uit in de Topklasse, de twee-na-hoogste divisie van Nederland en zal aankomend jaar meestrijden voor promotie naar de Eerste Divisie. SV ZUID-WEST heeft 20 teams en in het seizoen 2021-2022 zullen we hoogstwaarschijnlijk meer teams inschrijven bij de KNVB. Ons jongste lid is 4 jaar oud en onze oudste lid de 70 gepasseerd. Naast bordsponsoring rondom ons eerste veld zoeken wij nadrukkelijk naar maatschappelijke partners. Het gaat hierbij dan om materiele of immateriele zaken die oze vrijwilligers kunnen helpen bij het runnen van onze club. U kunt hierbij helpen aan zaken van een scorebord tot hulp bij de ledenadminsitratie en/of boekhouding. Er zijn vele wegen naar Rome en wij willen ze graag allemaal bewandelen met onze sponsoren en maatschappelijke partners.

Voordelen

U toont maatschappelijke betrokkenheid waardoor uw bedrijf positieve aandacht krijgt. U helpt SV ZUID-WEST zich professioneler te profileren door te voorzien in de materialen en diensten die wij nodig hebben. Onze teams komen uit in heel Zuid-Holland en ontvangen clubs op ons terrein waardoor uw naamsbekendheid zeker ook zal groeien onder onze gasten. Op jaarbasis zijn dit ruim 10.000 unieke bezoekers (spelers, ouders, grootouders, familie, supporters, wijkbewoners). Door uw sponsoring van SV ZUID-WEST ontstaat een mond-op-mond reclame. En ook niet geheel onbelangrijk is, dat het sponsoren van onze voetbalvereniging fiscaal aftrekbaar is.Het allerbelangrijkste is echter dat u bijdraagt aan het welzijn van een grote groep mensen die de voetbalsport willen beoefenen en/of bekijken.

Wat doet SV ZUID-WEST met uw sponsorgelden?

v.v. SV ZUID-WEST weigert spelers te betalen! Onze vrijwilligers verdienen geen geld bij SV ZUID-WEST. Al het sponsorgeld wordt gestoken in SV ZUID-WEST; om de club vitaal te houden. Uw geld zal worden besteed aan onder andere voetbaltenues voor onze SV ZUID-WEST teams, jeugd- en wijkactiviteiten, lichtmasten en veldenonderhoud zodat onze vereniging kan doorgroeien. SV ZUID-WEST zal vanaf seizoen 2021-2022 Voetbal TV op het terrein realiseren wat ook uw naamsbekendheid goed zal doen. Wij streven er naar om met uw sponsorgelden onze vrijwillige jeugdtrainers en scheidsrechters een opleiding van de KNVB te bieden om de club naar een hoger plan te tillen. Maar bovenal dragen wij bij aan het welzijn en de gezondheid van veel mede wijk- en stadsbewoners.

Hoe kunt u ons sponsoren?

SV ZUID-WEST biedt een aantal sponsorpakketten aan. Deze zijn niet vast gegoten in beton maar mag u ook lezen als een richtlijn. hebt u andere of meer wensen, bespreek dit met ons en wij zullen aan uw behoefte voldoen.

Pakket A

• Reclame bord 6 meter op A locatie hoofdveld
  • Logo en URL op onze website, Facebook en in de Whatsappgroepen (leden, ouders/verzorgers
    kinderen)
  • Regelmatig aandacht voor uw onderneming op de sociale media kanalen
  • Vermelding van bedrijfsnaam tijdens toernooien en activiteiten
  • Vermelding van uw bedrijf in onze kantine

Pakket B

• Kledingsponsor van onze teams
  • Vermelding van naam sponsor op de kleding
  • Reclamebord van 3 meter op het hoofdveld

Pakket C

• Reclamebord van 3 meter op het hoofdveld

Pakket D

• Op ons terrein zal een vlag worden gehesen met uw gewenste reclame

Pakket E

Middels een button en een banner op onze site en Facebook kunt op perfecte wijze reclame voeren.

Bent u geïnteresseerd geraakt in een of een aantal van deze pakketten, een gedeelte van een pakket of hebt u een andere wens met betrekking tot sponsoring, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze sponsorcomissie via: sponsor@svzuidwest.nl

Pakket F

Elke vorm van maatschappelijk partnership, zowel materieel tot immaterieel. Hierboven zijn al enige voorbeelde genoemd, maar een ander voorbeeld is een toernooi of een evenement sponsoren dat door de club wordt georganiseerd. Neem contact op en we komen er samen uit.